Práva a povinnosti zákazníka při dalším prodeji vozidla
OZNÁMENÍ O DOPLNĚNÍ VŠEOBECNÝCH PODMÍNEK POUŽÍVÁNÍ A PRODEJE (dále jen „PODMÍNKY“) PRO NĚKTERÉ KONEKTIVNÍ SLUŽBY
Platí pro následující značky: Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel, Vauxhall
Následující úpravy se nevztahují na služby Connect One, Connect Plus a Connect Premium ani na samostatné služby spuštěné po 1. červenci 2023.
DODATEK č. 1
Aktualizace v tomto dodatku č. 1 se vztahují na následující Konektivní služby:
Connected Navigation
Telemaintenance
Remote Control
E-Remote Control
Connected Alarm
B-call/Private e-call
Podmínky pro výše uvedené Konektivní služby se tímto mění takto:
Následující ustanovení budou začleněna do příslušných Podmínek pro Konektivní služby
uvedené výše a nahradí stávající ustanovení týkající se stejného předmětu v rozsahu, v jakém jsou v rozporu s tímto Oznámením o změnách:
• Pokud se Zákazník rozhodne prodat nebo převést Vozidlo, ukončit pronájem/pronájem Vozidla nebo v případě odcizení nebo sešrotování/zničení Vozidla, Zákazník:
- neprodleně o tom Dodavatele informovat buď prostřednictvím Mobilní aplikace/Webových stránek/ kontaktováním sítě dodavatelské asistenční sítě a/nebo zákaznického servisu/kontaktního centra dodavatele;
- zajistit, aby jeho/její účet již nebyl propojen s Vozidlem, a to kontaktováním sítě dodavatelské asistenční sítě a/nebo zákaznického servisu/kontaktního centra dodavatele.
• V případě prodeje nebo převodu Vozidla – z jakéhokoli důvodu – na třetí stranu, Zákazník:
- zajistí vymazání všech osobních údajů uložených ve Vozidle; a
- je povinen výslovně sdělit novému vlastníkovi nebo držiteli Vozidla existenci výše uvedených Služeb.
• Pokud Zákazník prodá nebo převede Vozidlo, aniž by předem informoval nového vlastníka: (i) Dodavatel nebude žádným způsobem odpovědný za další shromažďování údajů, v dobré víře, že tyto
údaje patří Zákazníkovi a ( ii) Zákazník bude i nadále odpovědný podle těchto Podmínek za řádné nebo nesprávné použití Služeb novým vlastníkem.
• Rovněž se rozumí, že (i) Dodavatel není odpovědný za škody vyplývající z porušení souvisejících se zpracováním osobních údajů v případě selhání oznámení o výše uvedených okolnostech a (ii) Zákazník nebude mít přístup k žádným údajům týkajícím se Vozidlo po prodeji nebo převodu na třetí strany a/nebo po skončení pronájmu Vozidla.
DODATEK č. 2
Aktualizace v tomto dodatku č. 2 se vztahují na následující Konektivní služby:
Connected Navigation
B-call/Private e-call
Podmínky pro výše uvedené Konektivní služby se tímto dále mění takto:
Následující ustanovení budou začleněna do příslušných Podmínek pro Konektivní služby uvedené výše a nahradí stávající ustanovení týkající se stejného předmětu v rozsahu, v jakém jsou v rozporu s tímto Oznámením o změnách:
• Pokud se Zákazník rozhodne prodat nebo převést Vozidlo, ukončit pronájem/pronájem Vozidla, nebo v případě odcizení nebo sešrotování/zničení Vozidla, nový vlastník Vozidla, v době platnosti Služeb, bude moci využívat Služby po zbytek doby trvání příslušné smlouvy, v takovém případě bude považován za nového Zákazníka v souladu s platnými Podmínkami.
DODATEK č. 3
Aktualizace v tomto dodatku č. 3 se vztahují na následující Konektivní služby:
Telemaintenance
Remote Control
E-Remote Control
Connected Alarm
Platné Podmínky pro výše uvedené Konektivní služby se tímto dále mění takto:
Následující ustanovení budou začleněna do příslušných Podmínek pro příslušné Konektivní služby uvedené výše a nahradí stávající ustanovení týkající se stejného předmětu v rozsahu, v jakém jsou v rozporu s tímto Oznámením o změnách:
• Pokud se Zákazník rozhodne prodat nebo převést Vozidlo, ukončit pronájem/pronájem Vozidla nebo v případě odcizení nebo sešrotování/zničení Vozidla:
- Zákazník neprodleně ukončí Služby buď prostřednictvím Mobilní aplikace/Webových stránek/ tím, že kontaktuje Dodavatelskou asistenční síť a/nebo Zákaznický servis/Kontaktní centrum Dodavatele;
- nový vlastník bude požádán o opětovné přihlášení ke Službám na novou dobu, která je blíže specifikována na WEBU a
- V případě ukončení uvedeném v tomto Dodatku č. 3 nebude Dodavatel Zákazníkovi splatná žádná kompenzace ani náhrada.
DODATEK č. 4
Aktualizace v tomto dodatku č. 4 se vztahují na následující Konektivní služby:
Telemaintenance
Platné Podmínky pro výše uvedené Konektivní služby se tímto dále mění takto:
Následující ustanovení budou začleněna do příslušných Podmínek pro příslušné Konektivní služby uvedené výše a nahradí stávající ustanovení týkající se stejného předmětu v rozsahu, v jakém jsou v rozporu s tímto Oznámením o změnách:
• Pokud se Zákazník rozhodne prodat nebo převést Vozidlo, ukončit pronájem/pronájem Vozidla nebo v případě odcizení nebo sešrotování/zničení Vozidla, bude novému Zákazníkovi umožněno předplatit si Telemaintenance po ukončení od předchozího majitele.
DODATEK č. 5
Aktualizace v tomto dodatku č. 5 se vztahují na následující Konektivní služby:
Remote Control
E-Remote Control
Connected Alarm
Platné Podmínky pro výše uvedené Konektivní služby se tímto dále mění takto:
Následující ustanovení budou začleněna do příslušných Podmínek pro příslušné Konektivní služby uvedené výše a nahradí stávající ustanovení týkající se stejného předmětu v rozsahu, v jakém jsou v rozporu s tímto Oznámením o změnách:
• Pokud se Zákazník rozhodne prodat nebo převést Vozidlo, ukončit pronájem/pronájem Vozidla nebo v případě krádeže nebo sešrotování/zničení Vozidla, aby mohl nový vlastník plně využívat tyto Konektivní služby ve Vozidlo, měl by si jednou předplatit po převzetí nebo nabytí do vlastnictví Vozidla.
Definované pojmy a výklad:
V tomto oznámení o změnách, v závislosti na příslušných připojených službách, odkazy na:
„Zákazník“ zahrnuje odkazy na příslušného zákazníka příslušných Služeb, jak je definováno v příslušných Podmínkách.
„Dodavatel“ bude obsahovat odkazy na příslušného dodavatele příslušných Služeb, jak je definováno v příslušných Podmínkách (které by mohly být mimo jiné označovány jako „Dodavatel“, „Poskytovatel služeb“, „Značka“, „PSA Automobiles SA“ nebo „výrobce“). PSA Automobiles SA změnila od 1. listopadu 2023 svůj název na Stellantis Auto SAS.
„Vozidlo“ jsou odkazy na Vozidlo, jak je definováno v příslušných Podmínkách pro příslušné Služby.
„Mobilní aplikace“ jsou odkazy na mobilní aplikaci, ke které se může zákazník přihlásit, jak je uvedeno v příslušných Podmínkách (které by mohly být různě označovány jako „aplikace MyOpel“ nebo „aplikace“).
„Webové stránky“ jsou odkazy na webové stránky služeb spojených se značkou vozidla, jak je uvedeno v příslušných Podmínkách (které by mohly být různě označovány jako „Obchod Opel Connect“ nebo „Obchod se službami značky“).
„Služby“ jsou odkazy na příslušné Konektivní služby, jak jsou definovány v příslušných Podmínkách
„Síť asistenční služby dodavatelů“ znamená maloobchodníky oprávněné Dodavatelem prodávat nebo servisovat Vozidla nebo jakoukoli jinou osobu oprávněnou Dodavatelem poskytovat asistenční služby.